1 Mayıs 2010 Cumartesi

max payne





geçen gün arkadaşımdan filmi aldığımda "abi çok kötü yaa" yorumunu aldım. bu 2 senelik film hakkında bir tek iyi şey duymamama rağmen aklımdan geçen tek şey şuydu: "oyunun hatrına izlerim."

az önce izledim, çok kötü de değil film. benim gibi, çok çok çok çok berbat (iğrenç efektleri olan "
kampa giden gençleri teker teker öldüren katil sincaplar" tarzı filmler mesela) olmadıkça izlediği her filmde beğenecek bir şey bulanlardansanız -özellikle de oyunu oynadıysanız- merakla izleyebilirsiniz. filmi izlerken bir kez daha oyunun ne kadar mükemmel olduğuna kanaat getirdim. çünkü özellikle oyunu oynayanlar büyük beklenti içine giriyor. ancak karakter isimleri dışında filmin oyunla alakası neredeyse yok gibi. bir tek kate burton nicole horne rolüne gitmiş diyebiliriz; gerçekten başka birisini düşünemezdim.

elinde muhteşem bir oyunun muhteşem bir senaryosu var, yap aynısını koy sinemaya, varsın eleştirmenler "kopya desinler", hayranların hepsi hastası olurdu filme. vinnie gognitti'yi new york çatılarında kovalayalım, punchinello malikanesini basalım, kan izlerine basarak ailemizi bulmaya çalıştığımız kabuslar görelim...

hadi hepsini geçtim, o efsanevi tema müziğini niye kullanmazsın e güzel kardeşim?

ow papatya, yüzümün haline baak...


bu vesile ile hepünüzün "1 mayıs"ını kutlarım anacığım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder