13 Mart 2011 Pazar

daha daha güncellemeler

  • bu kaydı istanbul'da yazacaktım, blogger yasağı nedeniyle ertelendi, izmir'de yazıyorum.
  • blogger yasağı kalktı galiba.
  • çabuk kalktı dikkat edersen.
  • kuzenimin yaptığı ev yemekleri dışında, istanbul'da sağlıklı beslenme adına yaptığım tek şey litrelerce su içmek veya aç kalmak oldu (hayvanlar gibi fast food yediğimi yazmıyorum tabii). sanırım yine kilo verdim.
  • lakin izmir'deki tartımız arızalı onu öğrendim. istanbul'da ve başka yerlerde çıktığım tartılarda izmir'dekinden daha fazla gösteriyorum, sevindirici bir şey.
  • ankara'da kova kova dökmesine rağmen, istanbul'da tatlı tatlı kar yağıyordu. yürüyüşe çıktığım zamanlarda kafamda frank sinatra şarkıları çaldı. kendimi david e. kelly dizilerinin haftalık bölümün son sahnesinde hissettim.
  • istanbul'daki deli soğukların ardından izmir bana ılık geldi. ya ben soğuğa alıştım ya da mevsim değişimine denk geldim.

  • bencil gibi gözükmek istemiyorum, ama bazen kendimi truman show'da gibi hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder