6 Ekim 2012 Cumartesi

sigara.


dün gece arkadaşlarımızı dinlemek için sardunya bar'a gittik, sahnenin önüne oturduk. karşımda oturan arkadaşımın arkasındaki masaya bir an gözüm kaydığında kadının birinin bir şeyler arandığını farkettim. elinde sigarası vardı ve göz ucuyla masasına baktığımda çakmak görmemiştim. ani bir hareketle bizim masadan bir çakmak alıp hatunun yanına gittim ve çakmağı yakarak sigarasına doğru uzattım. hatun kısa bir süreliğine dumur olsa da sigarasını yaktı. 5 dakika sonra, karşımda oturan arkadaşlarım tuvalete gitmek için masadan ayrıldıklarında hatunun masasında bir çakmak farkettim. meğersem çakmakları varmış. o an kendimi biraz aptal hisettim, sanki yanlışlıkla kadınlar tuvaletine girmiş gibi (girmişliğim de vardır).

şimdi burada çok önemli iki şey var. 1) ben bunu size "hahayt nasıl da flört ettim" demek için anlatmıyorum. 2) zaten o an sigarayı yakmadaki amacım flört etmek değildi. bir şeye ihtiyacı olduğunu hissettiğim bir yabancıya spontane bir şekilde yardım etmekti. birisine kapı açmak gibi, ama daha özel, yine de o kadar önemli olmayan...

bu tür davranışları özellikle hoşlandığınız birisine yaparsanız, ilişki durumunuz platonikken bir anda karşılıklı bir şeye dönüşebilir.

~o~

o değil de, bu hafta içinde "love and other drugs" ve az önce tekrar "one day" izledim. beni kendine aşık mı edeceksin anne hathaway?

bir de bi yerden "mr. nobody" bulmam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder