6 Şubat 2010 Cumartesi

yabancı bir dünyaya geldik skati.

benim de blogum var, ben de insanım.

geç kalmış gibi görünebilirim. halk arasında ismim slowpoke olarak geçer. amma ve lakin arkadaşımdan da gazı aldıktan sonra daha fazla boş duramazdım.

millet twitter ile friendfeed'e sarmışken benim daha yeni blogger'a girmem ne alaka denilebilir. ama yapım itibariyle kısa yazı yazan biri değilim, kısa yazı yazmaya zorlanarak kıtlaşmaya da razı olan biri değilim. destansı tembelliğimi yenebilirsem buraya adam gibi vakit ayırmak ve güncel yazılar yazmak istiyorum. niyetim bu blog sayesinde popüler olmak. sdlfjslkdfjlsf yalan.

neyse. msn space sayfamda zamanında yazdığım yazıları buraya aktaracağım. bazılarını editleyebilirim. bazıları olduğu gibi kalır.

hadin görüşürük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder