11 Mart 2010 Perşembe

gönül işleri bunlar


hakikaten şaşırıyorum bazen ya.

öyle kadınlar tanıyorum ki bazen, hoşlanmamak elde değil.

müzikte yeteneği olmadığını zanneden beethoven'ı, ayışığı sonatı'nı çalarken dinlemek gibi.

"ben dans etmeyi bilmem ki" diyen kızın, esmeralda'ya dönüşüp nefesimi kesmesi gibi.

hepsi kendi dünyalarına o kadar kaybolmuşlar ki... yaşadıkları standartların o kadar üstünde görünüyorlar ki...

aşk acıları, şaşkınlıkları, bunalımları o kadar gereksiz gözüküyor ki...

sen bunlardan daha iyisine layıksın ve sana bunu göstereceğim. senden hoşlanıyorum. illa elinden mi tutayım?

tutarım valla.

ama korkuyorum kız...

hakkında böyle düşündüğüm kızlar genellikle fos çıkar, ama o farklı be hacı. hissediyorum.

söz valla tutacağım elini . ama önce sana söyleyeceğim, "o blogu sana yazmıştım" diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder