23 Mayıs 2010 Pazar

there and back again


çok ilginç lan. az önce bayılmak üzereydim. hindistan cevizi soymaya çalışırken parmağımı kestim. 5 dakika suyun altında tuttuktan sonra birden gözüm karardı.

göz kararması çok ilginç. bayılmaktan bir önceki aşama galiba. gözlerinin açık olduğunu biliyorsun ama hiçbir şey görmüyorsun. kulaklarımda da duyma kaybı yaşandı, sanki parmaklarımla tıkamış gibi, sesler uzaktan geliyor gibiydi. banyoya babamın desteğiyle gidebildim falan. inanılmaz bir mide bulantısı geliyor sonra. tabii beti benzinin attığını başkalarından duyuyorsun, anca kendine geldiğinde aynada bakabiliyorsun.

bunun başıma bir kere daha geldiğini hatırlıyorum. küçükken arabayla bir yere gidiyorduk ve bir yerde durmuştuk. sanırım havasızlıktan, bilmiyorum, birden gözlerim karardı, ne yapacağımı şaşırmıştım. tekrar görmeye başladığım zaman inanılmaz bir mide bulantısı gelmişti ama bu sefer kendimi tutamayıp bir torbaya kusmuştum.

yani otururken aniden kalktığımda gözlerimin hafif kararması sık sık başıma geliyor ama bu kadar şiddetlisi az önce başıma geldi.

ilginç tabi.

2 yorum: