17 Ağustos 2012 Cuma

güncellemeler ve yüzeysellikler.


  • one love'ın ertesinde ailecek yazlığa kaçtık.
  • umut'un ev taşıma partisi nedeniyle birkaç günlüğüne izmir'e döndüm. evi taşımasına yardım ettik, çoğunlukla da havuza girdik. tekrar hayırlı uğurlu olsun diyorum. lakin kaldığın yere de izmir denmez arkadaş sdçkfsldşkfjsl.
  • azıcık bronzlaşayım dedim, şopara döndüm. operation çingene: successful.
  • yürüyüşe çıkmışken terliğimin içine kaçan taşı normal bir şekilde adım atarken terliğin diğer tekine aktardım. messi de kimmiş.
  • levent sağolsun, plants vs. zombies krizim tuttu. breeyynz.
  • grup çalışması nedeniyle tekrar izmir'e döndüm. yazlıkta gayet güzel beslendiğim halde hoşgeldin hediyesi olarak iki güzel sivilcem oldu. lakin kaçamak olarak bir paket lays fırından (hastanım ulan) yedim, annemin arada getirttiği çiğ börekler de çabası. kaçamak maçamak affetmiyormuş. büyük konuşmayayım ama artık cips falan yemeyeceğim. usc'm bana keşiş sabrı versin.
  • haruki murakami'nin sahilde kafka romanını okudum. güzelmiş, ilerde buraya kitaptan alıntılar yazabilirim.
  • yazlıkta güneşi yiyip, sağlıklı beslenip bol bol da yüzünce vücut dinçleşti, libido coştu gitti. lakin yılların efendi adamı olduğumdan ne benden ne de doğduğu coğrafyanın mağduru türk kızından bir atılım göremedik. kadınları cinsellikten soğutan türk aile yapısına, cinsellikten bahseden kadına orospu, cinsellikten bahseden erkeğe abazan damgasını vuran sosyal sisteme lanet olsun.
şimdilik bu kadar. ay levye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder