21 Mart 2010 Pazar

lan?


gün çok güzel gidiyordu. göztepe'de her şey çok güzeldi. alsancak'ta da eğlendim. ne varsa dönüş yolunda oldu.

ilk önce okuldan arkadaşımı gördüm. muhabbet arasında sınavların bir hafta sonra başlayacağını, tarihlerinin belli olduğunu söyledi. 1 hafta önce gittiğimde tarihler asılmamıştı (perşemde gitmiştim, cuma asılmıştır kesin. .mına koyayım murphy.) ben de başka bir arkadaşa haber verdim "tarihler asılırsa haber ver" diye. unutmuştur, ya da görmemiştir, olabilir.

neyse, kıza "görüşürüz" dedim yoluma tam devam edecekken arkadaşlarımı gördüm. selam vermeye yeltendim ama beni görmemiş (görmezden gelmiş) gibi bir halleri vardı, zaten yanlarında "biri" daha vardı, ben de uzaktan uzaktan yürümeye devam ettim. okuldan arkadaşım uzaktan bile "aa john" diye üstüme üstüme gelirken, diğerlerinin beni görmemesi enteresan.

gördüğünüz gibi depresifim biraz. sanırım ilgi isteyen yanım kabardı, o yüzden bozuluyorum böyle saçma şeylere. zaten yolda gelirken pinhani'den "bir anda" ve "yalnızlık" dinleyince onlar da iyice çarptı beni.

"bir anda" bence gürültülü bir barda ortaya çıkmış bir şarkı.

- abi biranda bir şey var.
+ ne?
- biranda diyorum bir şey var.
+ nerde?
- biranda... biranda... öööf.


öf harbiden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder