13 Temmuz 2010 Salı

i am kucak, i am mezun, i am güncelleme.


burayı bir günceye çevirmek istemiyorum, öte yandan aklıma tespit oluşturmak için gelen fikirler yeterince uzun kalmıyor.

istanbul'un güzel geçtiğini söylyerek başlayayım. "kucak faciası" dışında dikkate değer bir şey olmadı.

tek dersten kaldığımı öğrenip apar topar izmir'e döndüm. sınavına girdim. dün öğrendiğim kadarıyla sınavdan geçmişim. mezun oldum. vay be.

haftasonu için bodruma gittik. benim bizim tayfa ile yaptığım ilk bodrum seferimdi. uzun yıllardan sonra ilk kez gittiğim ve bodrum hakkında hiçbir şey bilmediğim halde yüzsüzce "bodrum bu değil yae" diyebilirim (kule bar'ın oraları). tekne turu güzeldi ama evet.

şimdi ise iş için marmaris'e gitmek görünüyor ufukta. dostlardan uzak kalmak koyuyor bana.

şimdilik iyiyim, keyfim yerinde. tespit yazıları yazmak için moralimin bozuk olması gerekiyor herhalde. aralık'ta askere gitmeyi düşünüyorum. iyi malzeme çıkar oradan.

sizlere bu renkli kareyle veda ediyorum:


demet akalın sesini geliştirdi mi yoksa bana mı öyle geliyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder