29 Temmuz 2010 Perşembe

tom henks.


geçen haftasonu yazlığa gittiğimde çeşitli akrabalar tarafından aklım çelindi ve askere gitmemeye karar verdim. şasdjlaksjdlkasjdla gitmemek derken ertelemekten bahsediyorum tabii. 3 gündür bu işlerle uğraşıyorum, sözde bugün bitmesi lazımdı ama sevgili doktor beyimiz öğlenleri çalışmıyormuş, nedense. ordunun mantıksızlığı askerlik başlayınca başlar zannediyordum.

bu haftasonu sevgili dostlarım ece ve murat'ın düğünü var. gitmeye bu hafta içinde karar verdiğim için daha bilet almadım. bu tecil işini halletmediğim sürece de alamayacağım. öğlenleri doktor çalıştırmıyorlar, mesaiyi öğlen bitiriyorlar, vs vs. ondan sonra asker kaçağı olunca sabah akşam ülkenin her yerini didik didik aramayı çok iyi biliyorlar. yarın sabahın köründe tecil işlerimi bitirip hemen otogara gidip bir istanbul otobüsüne binmeyi düşünüyorum.

açıkçası istanbul'a gitmeye bu kadar hevesli değildim. bu heyecansızlığımı korumaya çalışıyorum. yok, yanlış anlaşılmasın, geçen sefer istanbul'a gönülsüz bir şekilde gittiğimde olanları hatırlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder