2 Ağustos 2010 Pazartesi

holi şit!! yet another istanbul adventure.


dünyanın en gerzek kayıt başlığıyla karşınızdayım.

aslında hâlâ istanbul'dayım, maceram daha bitmedi ama şimdi yazasım var.

bu tecil manyaklıkları nedeniyle cuma sabah binebildim otobüse, akşamüstü geldim. düğün öncesi partiye gittik.

ertesi gün yani cumartesinin önemi merakla beklediğim inception'ı görmemizdi. aslında ona ayrı bir blog kaydı yazmayı düşünüyordum ama vazgeçtim. şöyle diyebilirim: klasik bir christopher nolan filmi. nolan da mükemmel filmler yönettiği için mükemmel bir film olmuş. şahsım adına diyebilirim ki, filmin en son sahnesi kadar beni gerebilen çok az sahne vardır.

az önce ise istanbul'a geliş nedenim olan düğünden döndüm. çok güzel bir organizasyon, çok güzel yemekler ve çok şaşkın bir damat. lakin asıl belirtmek istediğim başka bir husus var. yan masada oturan hatun. ohaonebewhatthefucKOHSHITWHATISGOINGON tadında bir hatundu. benim kadar bacak boyu vardı, sarışındı. victoria's secret mankenleri kadar güzel değildi, "sana asla ulaşamayacağımı biliyorum" tadında bir güzelliği vardı. evlenen iki arkadaşımız dışında masamızda en çok konuşulan konulardan biriydi. kafamda şarkı sözleri uçuşturdu hatun, o derece.

neyse, memlekete daha dönmem. nejat ile görüşmek istiyorum. blogumu okuyorsa bu hatun mevzusu ilgisini çekebilir sadkfjsadlfkjsdlfkjsdlf.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder