17 Ağustos 2010 Salı

furr metar archemist


bu blog güncel durdu, durmalı, duracak.

yaşadığım mod değişiklerine şaşırmamaya çalışıyorum ama elimde değil. şimdi baktım da, geçen kaydımda bahsettiğim hatun hakkında yazdıklarımdan iğrendim.

umutlarda kaldığım birkaç günün içinde full metal alchemist'i bitirdim. hatta son bölümleri sabahlayarak izlediğim için biraz aceleye getirdim, tadı damağımda kaldı. yine lanetler okudum hayata. günceme yazdığım konu geldi aklıma, kopipeyst yapayım:

"tanrı en büyük sadisttir. bize hayalgücü verdiği için. falsolu kurşun atabilen tetikçiler, vücudundaki sihirli hücrelerle eşyaları oynatıp uzayda ışın kılıçlarıyla maceradan maceraya koşanlar, tek bir yüzük nedeniyle birbirine giren bir dünya, insanlar kadar kadar kendilerini de koruması gereken 7 kardeş tanrı, 11 yaşında büyücü olduğunu öğrenen çocuğun macerası, normal insanlardan daha çabuk evrim geçirip doğaüstü güçlere sahip mutantlarla dolu bir dünya, destansı aşklar. bunlar sadece kağıda ya da beyazperdeye dökülebiliyor. böyle şeyleri üretenler zihninlerinde tasarlayıp kağıda döktüğünde gerçeğe bir adım daha yaklaştıklarını zannediyorlar. bize de mental mastürbasyon yapmak düşüyor. oysa ki bir ışın kılıcyla dolaşmak, tanrılardan önce var olan, tanrılardan sonra da var olacak olan varlıklardan biri olmak, elimde bir asa ile 3 kafadar ile takılmak, bir toz bulutu içinde birden kaybolup başka bir yerde ortaya çıkmak ne güzel olurdu. ne? her şey karışır mıydı? kaos mu çıkardı? bu dünya zaten ne kadar kötüye gidebilir ki?"

bunun hayalgücünü kıskanmakla bir alakası var mı, bilmiyorum. çünkü yukarıda örneklediğim kitaplar ya da filmler gibi bir eser yaratsam bile tatmin olacağımı zannetmiyorum. benim istediğim zihinde üretilen o şeylerin somutlaşabilmesi. "düşündüğün şeyin önünde somutlaşması" gibi bir süper güçten de bahsetmiyorum. alchemy yapmalarını, ed ile winry arasındaki aşkı falan kıskandım. evet biliyorum, bunlar soyutlama.

+ gerçek hayat canımı çok sıkıyor. keşke amesteris'te yaşayıp alchemist olsak.
- off john, çocuk gibisin, hayal dünyasında yaşıyorsun, hemen sabah 9 akşam 5 bir işte çalışıp normal olmalısın.
+ bi siktir git.

1 yorum:

  1. Sabah 9 akşam 5 bir işte çalışmalısın john.
    Benim gibi sabah meçhul akşam kısfmet bir işte çalışırsan anormal olmak için zaman bulamazsın çünkü ühühüh.

    YanıtlaSil