4 Eylül 2010 Cumartesi

cool story bro.

"ben böyle bir konser duymadım. ama madem çok kişi gelecek 6 eylül'de oradayım. iyi ki söylediniz. üç kilo daha pirinç alayım öyleyse."

- H.D. (sokak pilavcısı)

"6 eylül'de büyük bir konser olacak burada. duyduğuma göre shakira gelecekmiş. uzun zamandır burada bir konser verileceği konuşuluyordu. u2 diye bir isim duymadım. ben shakira'yı bilirim. konsere gidenlerin bize bir faydası yok."

- F.A. (telefoncu)

"belediyenin düzenlediği bir etkinlik var diye tahmin ediyorum. statta toplu iftar yemeği var sanırım. ben hiç u2 diye bir isim duymadım. büyük bir konser olsaydı mutlaka haberimiz olurdu."

- sdlfjıslofjksldkfjsdlkfjslkdf


"konserden filan anlamam. ben ahiret işleriyle uğraşıyorum---"

~ o ~

konser hakkında esnafımızın görüşleri bunlar. ha, u2 beni de bir o kadar ilgilendirmiyor. sevip sevmemekte bir türlü karar veremediğim müzik yazarı mehmet tez her ne kadar dalga geçse de, konsere gitmek isteseydim amacım snow patrol'u görmek olacaktı.

gazetedeki fotoğrafından gördüğüm kadarıyla bono pedofil'e benzemiş. afrika'da aids kapıp ölse de yerine başka bi solist gelse mesela. bono'nun ego aura'sı diğer elemanlara geçmiş olacak ki hiçbirinin havasından geçilmiyor. oysa "it might get loud" ile sempati duymaya başladığım the edge'in hiç öyle artislik yapmasına gerek yok. onun çalış tarzı, sahnede arka planda durup hiç dikkat çekmeden tatlı tatlı gitarını çalmasını gerektiriyor.

konsere gidecek olan ve iyi kayıt yapan bir makinaya sahip biri varsa allahaşkına snow patrol konserinin tamamını çeksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder