7 Mayıs 2011 Cumartesi

çeşitli şeyler

yeni tasarım nasıl? şu anda ilkbahar olduğu ve ilerde kendimizi güneşli günlere bırakacağımız için bu temayı seçtim, sonbahar ve sonrası için blogger abiler güzel bir tema yapmış, onu koycam.

ayrıca kafamda dönen şeyler, onları durdurabilip de bu bloga yazamayacak kadar çok karışık.

tarih boyunca benim seçtiğim yoldan daha önce yürümüş insanlar, acaba benim yürüdüğüm şekilde mi yürüdüler? ben mi yanlış yoldan ilerliyorum? yanlış mı yürüyorum? yürüdüğüm yola bu kadar adanmışlık gerekiyor mu? aynı yolda yürüyüp başka şeylere mi adamalıyım kendimi?

geçen gün uyumak üzereyken bir aydınlanma yaşadım. lakin kararımı hâlâ bir eyleme dökebilmiş değilim. bu bir uyuşukluk mu? gerçekten bu kadar tembel miyim? yoksa kendimi yürüdüğüm yola yeteri kadar adamadım mı?
şuçu başka şeylerde mi arıyorum?

bir cevap lazım, bir hareket lazım. bana kanatlarımı verin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder