4 Temmuz 2011 Pazartesi

meme.

dün hilal cebeci twitter'a fotoğraf ekledi. göğüsleri ön planda. dün yatmadan önce ekşi sözlükte hakkında girilen entry sayısı 60 falan iken bugün saat 22:45 itibarı ile 430 olmuş durumda.

şimdi...

seks satar, bunu biliyoruz. heteroseksüel erkeklerde göğüslere enteresan derecede ilgi mevcut bunu da biliyoruz, internet üzerinde herkesin (göreceli olarak) anonim olduğu bir yerde insanların toplum içinde rahatça söyleyemedikleri şeyleri hiç tereddüt etmeden yazabildiğini de biliyoruz.

lakin bu durum, türk erkeğinin (özellikle sözlüktekilerin) şu anda iğrenç bir konumda olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

ekşibition'da hatun fotoğrafları altına yazılan yorumlar, facebook'ta geçmişte varolan (şimdi de bulunan) gruplar ve o gruptaki fotoların altındaki yorumlar, hilal cebeci'nin bir çift göğsü uğruna yapılan yorumlar bana çirkin geliyor. zaten yorumlara gelene kadar, 400 kişinin bir çift göğüs görür görmez etrafında toplanıp salya akıtması çok enteresan. cinselliğe ne kadar hasret olduğumuzu gösteren bi olay. inci sözlüğün bile bu kadar hassasiyet göstereceğini zannetmiyorum, adamlar her gün am göt meme ile uğraştıkları için (hardcore osbirciler hariç).

bi de o kadar "çaktırmamaya" çalışıyorlar ki. illa teşhirci bir fotoğraf olması da gerekmiyor, yok burnu çirkin, yok kaşındaki kıl 45 derece eğri, yok "kollar patlıcan", yok hatun "kezban", yok "çenesinde orada olmayan fakat benim uydurduğum bi şey var, beğenmedim" ayakları, , "burası abazan dolacak ama ben ilgilenmiyorum ahaha" tarzı yorumlar yazıyorlar, ya da kızla onu uyarma bahanesiyle diyaloga girmeye çalışanlar falan. he canım, sanki biz anlamıyoruz. sanki sana yazan hatunu "diz kapağın iğrenç" diye geri çevirebiliyorsun.

4chan'de bi tane camwhore poz verir, "nasılım" der, altına yazılan 300 yorumun hepsi de arka plandaki poster, koltuk vs. ile ilgilidir. başka bir ülkede olunca beni o kadar rahatsız etmiyor nedense. avrupa ve amerika cinsel devrimini 40 yıl önce yaşadığı için olabilir. biz ise hala toplumsal tabulardan kurtulamadığımız için online flört denemeleri bana çirkinden ziyade yapmacık geliyor.

elbette flört etmek, bi yerden başlamak, hatunla konuşmak lazım. ama tanımadığın bir hatunun fotosu altına "o dudakların tadını merak ettim" diye yazmak pek akıl karı değil bence.

kim bilir, belki de hatunlara porselen bebek muamelesi yapmaktan kurtulamadığım için abartıyorumdur. memelerinizi açın lan, çapkın türk erkeğiyim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder