29 Haziran 2012 Cuma

lol.

girdiğim gibi çıktım işten. aslında bir hafta falan oluyor (harbiden ne kadar oldu lan? oha zaman kavramını yitirmişim.) ama şimdi yazasım geldi. dolayısıyla alttaki iki entrym şu anda çok komik duruyor. demek ki neymiş, drama queen'liğe gerek yokmuş.

işten çıkmadan önceki gün başladığım direksiyon kursuna devam ediyorum ama. sinirlerimi çalışarak germediysem şimdi trafikte geriyorum. istersem usta şoför olayım, yine de trafiği sevmiyorum arkadaş. "ben iyiyim de çevrem kötü" felsefesi ahanda burada geçerli. araba kullanmak (bu blogda pek çok kez bahsettiğim gibi) tıpkı çocuk yapmak gibi, çok büyük bir istisna olmalı. bisiklet ve toplu taşıma rulez.

haftaya da kpss var. millet ahiret sınavı gibi çalışıyormuş arkadaş, ben daha kitap bile açmadım. bir yandan direksiyon dersi, bir yandan da kpss stresi nedeniyle şu anda orda olmayı çok istediğim marmarise gidemiyorum, mala bağladım.

öf, blog giderek günceye dönüşüyor. bir gün pucca olarak uyanmaktan korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder