6 Temmuz 2012 Cuma

kpss 2012

para kazanmak için hiçbir şey yapmadığım, dolayısıyla insan yerine konmadığım geçen aylarda belki işime yarar diye kpss'ye başvur(tul)muştum (tul mu tult mu?). 1-2 hafta önce sözlükten yorumlara bakayım dedim, gördüklerime inanamadım. insanlar aylardır çalışıyormuş arkadaş, ben 200 soru ya çözdüm ya çözmedim. işin içine memuriyet, garanti para girince herkes deliler gibi önem vermiş anlaşılan. ahiret sınavına çalışır gibi çalışıyor insanlar. gerçi öss'ye bile adam gibi (milletin adam gibiden kastettiği lise 1'den beri dersanelere gidip eşek gibi çalışarak hayatı zindan etmek olduğu için) çalışmadığım için sorunu bende de aramıyor değilim.

lakin sistem bütün genel sınavlar gibi aynı. memur seçmek için analitik geometri soran zihniyeti öpüyorum.

o değil de canımı sıkan tek şey yine sabahın köründe kalkmak olacak. of.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder