3 Eylül 2013 Salı

maksat soyumuz devam etsin.


...aşk, inanılmaz derecede gizemli bir şeydir, bilirsiniz. üstesinden gelene kadar pek çok insanın bugüne kadar bile başına bela olur. restoranlarda aşıkların birbirleriyle ettiği muhabbetleri duymuşsunuzdur ve bu hiçbir zaman değişmez. insanlar karşılarındakine onu sevdiğini söylerken birbirleriyle rekabete girerler. "seni seviyorum" "ben de seni seviyorum" "evet ama ben seni geçekten seviyorum" "ben senin 20 sene önce emip attığın kalemleri seviyorum" "ben senin kaşlarını, soyunu sopunu, hakkındaki her şeyi seviyorum! sadece yemeğini ye ve seni sevmeme izin ver, sakın konuşma!"

tabii bu diyaloğun aslında doğa tarafından yazılmış kötü bir bilim-kurgu filminin içinden çıktığından haberleri yok. aslında o sırada dedikleri şey şu: "ırkımız devam etmeli, ırkımız devam etmeli! benim cinsel organım senin cinsel organını işaret ediyor, ırkımız devam etmeli."

- Dylan Moran, Like, Totally, 2006.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder